Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
Kontakt
  • Afrometalica
    NIP: 9231330682
  • E-mail:sklep@ptaki-metalowe.pl
  • Telefon604-400-622
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 15.00 ................................ Bank PKO BP 50102055581111119588600065

Regulamin

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.AFRYKA.SKLEP.PL

 
Sklep Internetowy, działający pod adresem www.ptaki-metalowe.pl, prowadzony jest przez firmę Afrometalica Iwona Chmaj NIP 9231330682  zarejestrowaną pod adresem:  84-353 Mosty ul. Długa 28R
§ 1
Postanowienia ogólne
  1. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym  zwaną dalej Klientem, jest osoba fizyczna lub prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego www.afryka.sklep.pl jest firma Afrometalica Iwona Chmaj, zwana dalej Sprzedawcą.
  2. Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest przeprowadzenie rejestracji za pośrednictwem strony  www.afryka.sklep.pl oraz akceptacja Regulaminu Sklepu Internetowego, a także pozostałych warunków sprzedaży.
  3. W wyniku rejestracji Klient będzie identyfikowany przez system za pomocą adresu email oraz hasła. Klient zobowiązany jest do ochrony hasła dostępu do swojego konta i ponosi odpowiedzialność za udostępnianie hasła osobom niepowołanym.
  4. Nie wypełnienie w procesie rejestracji wszystkich pól oznaczonych jako obowiązkowe uważane będzie za odstąpienie od rejestracji.
  5. Prezentowane produkty przez Sprzedawcę na stronie   www.afrometalica.pl  nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, są jedynie, zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego, jedynie są zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań i mają charakter informacyjny.
  6. Mimo dołożenia wszelkich starań Sprzedawca nie gwarantuje, że publikowane dane opisowe i techniczne nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Klient powinien przed dokonaniem zamówienia skontaktować się ze Sprzedawcą. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów znajdujących się na stronie sklepu internetowego   www.afryka.sklep.pl  wprowadzania oraz wycofania z oferty produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdej chwili.
  8. Wszystkie ceny prezentowane na stronie sklepu internetowego   www.afrometalica.pl  podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT, chyba, że Sprzedawca zastrzeże inaczej. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy oraz kosztu znakowania produktów, który zależy od sposobu jej realizacji. Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
 
§ 2
Zamówienia
  1. Sklep Internetowy przyjmuje zamówienia poprzez złożenie zamówienia na stronie   www.afrometalica.pl  W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest złożenie zamówienia przez e-mail: sklep@afrometalica.pl. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 17:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia realizowane będą w kolejności ich składania. Sprzedający zastrzega sobie prawo zawieszenia sprzedaży lub realizacji zamówień w przypadku dni wolnych w firmie Afrometalica
  2. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Informacja udzielona przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną info@afryka.sklep.pl, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna-sprzedaży wiążącej obie strony transakcji.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość uzależnienia przyjęcia zamówienia od potwierdzenia zamówienia przez Klienta. Sprzedawca może odmówić realizację zamówienia, także bez podania przyczyny. W szczególności Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, niemożliwych do potwierdzenia lub złożonych za pomocą nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność produktu w magazynie lub u dostawców sklepu internetowego  www.afromtalica.pl . W przypadku niedostępności całości bądź części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i możliwości realizacji zamówienia przez Sprzedawcę oraz o propozycjach ewentualnej modyfikacji złożonego zamówienia i Klient podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wysłużenie czasu oczekiwania, cofnięcie całości zamówienia). Brak potwierdzenia przez Klienta złożonego zamówienia po uzyskaniu informacji o stanie zmówienia oraz brak odpowiedzi na propozycje ewentualnych modyfikacji zamówienia, w ciągu 5 dni od otrzymania przez Klienta informacji o stanie zamówienia lub propozycji ewentualnych modyfikacji zamówienia, jest równoznaczne z rezygnacją ze złożenia zamówienia.
  5. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji umowy był jak najkrótszy. Na czas realizacji umowy bezpośredni wpływ ma dostępność produktu, czas kompletowania i spakowania przesyłki oraz czas dostawy zależny od przyjętego sposobu dostarczenia przedmiotu umowy.
  6. Sprzedający nie prowadzi sprzedaży fiskalnej. Jedyną formą sprzedaży z Klientem  jest sprzedaż przez Internet i rozliczenia przelewowe. Sprzedający dopuszcza możliwość rozliczenia gotówką tylko i wyłącznie przy odbiorze osobistym oraz za towary dostępne na sklepie "od ręki". Na życzenie Klienta Sprzedający wystawia faktury bez VAT.
  7. W przypadku, jeżeli Klient stwierdzi, że przesłany dokument zamówienia zawiera błędy i nie odpowiada treści zawartej umowy, zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę. W takiej sytuacji Klient ma możliwość zmiany zamówienia do momentu wysłania zamówienia do Klienta. Zmiany zamówienia można dokonać kontaktując się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej info@afryka.sklep.pl. W przypadku spostrzeżenia błędu już po wysłaniu zamówienia do Klienta, stosuje się ogólne przepisy Kodeksu cywilnego o wadach oświadczenia woli.
 
§ 3
Płatność
  1. Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.  Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedawcę jako przyjęte do realizacji i uzależnione są od spełnienia przez Klienta wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności (m.in. zakup towaru na firmę, na fakturę bez VAT).
  3. W przypadku zakupu towarów uzgadnianych indywidualnie oraz towarów o znacznej wartości Sprzedawca zastrzega sobie prawo uzależnienia realizacji zamówienia od wpłacenia przez Klienta zaliczki.
  4. Sprzedawca udostępnia możliwość płatności gotówką na miejscu tylko i wyłącznie po wcześniejszym złożeniu zamówienia i potwierdzeniu przez Sprzedawcę o możliwości odbioru. Sprzedawca na życzenie Klienta wystawia faktury bez VAT (Sprzedawca nie wystawia paragonów fiskalnych).
 
§ 4
Wysyłka i odbiór towaru
  1. Zamówienia realizowane są tylko i wyłączenie na terenie Polski. Oferta sklepu internetowego obowiązuje tylko i wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Wysyłka towaru odbywa się na adres wskazany przez Klienta, jeżeli zamówienie zostało przyjęte do realizacji przez Sprzedawcę.
  3. Przy składaniu zamówienia Klient jest zobowiązany wybrać sposób dostawy/odbioru towaru. Wysyłki towarów odbywają się za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich a koszty przesyłki podane są na stronie internetowej   www.afrometalica.pl  
  4. Koszty przesyłki pokrywa Klient. Koszty przesyłki są doliczane do kwoty, którą Klient ma zapłacić za zamówiony towar.
  5. Sprzedawca nie prowadzi sklepu stacjonarnego, ale może udostępnić Kupującemu możliwość odbioru towaru w miejscowości Mosty po uprzednim umówieniu się na odbiór. Towar wydawany jest po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy lub po dokonaniu płatności "gotówką" na miejscu o ile Sprzedawca wyrazi na to zgodę.
  6. Terminy dostawy są podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. Szczegóły przebiegu transportu regulują oddzielne regulaminy przewoźników (spedytorów). Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane opóźnieniem dostawy lub zagubieniem paczki przez firmę przewozową (spedycyjną) lub przez Pocztę Polską. Powyższe nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie konsumenckim.
  7. Odbierając towar Klient zobowiązany jest bezwzględnie sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera (zgodnie z art. 545 § 2 K.C.). W sytuacji stwierdzenia niezgodności lub jakichkolwiek uszkodzeń zawartości należy bezwzględnie w obecności kuriera sporządzić protokół niezgodności (szkody spedycyjnej) ze szczególnym uwzględnieniem stanu opakowania i zabezpieczeń, stanu zawartości oraz kompletności zamówienia. Podstawą uwzględnienia reklamacji jakościowej bądź ilościowej jest poprawnie wypełniony protokół, sporządzony w chwili odbioru towaru w obecności kuriera (przedstawiciela spedytora). Powyższe nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie konsumenckim.
  8. Chwilą wydania towaru moment powierzenia towaru spedytorowi (przewoźnikowi) lub Poczcie Polskiej trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju, zgodnie z art. 544 § 1 K.C. Wysyłając towar Sprzedawca zapewnia sposób opakowania i spedycji (przewozu) odpowiadający właściwościom rzeczy, a w szczególności jej nienaruszalność, zgodnie z art. 545 § 1 K.C. W przypadku odbioru osobistego chwilą wydania towaru jest odbiór rzeczy.
 
§ 5
Odstąpienie od umowy, zwrot towaru

 
  1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku, Klient dokonujący zakupu jako konsument, tj. osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego www.afryka.sklep.pl, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy.
  2. Zwrot towaru przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie, nie później jednak niż w terminie 10-dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Przesyłkę należy opatrzyć oznaczeniem „zwrot handlowy”.
  4. Zwrotowi nie podlegają produkty, które noszą ślady użytkowania, uszkodzone mechanicznie, produkt znakowany lub usługa - jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki zwrotu towaru na wskazany adres przez Sprzedawcę pokrywa Klient. Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru zostanie dokonany w terminie 14- dni od dnia zwrotu przez Klienta towaru na podane przez Klienta konto. W przypadku, gdy Klient zażądał wystawienia faktury, pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14-dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę podpisanego dokumentu korekty na adres biura handlowego Afrometalica. Korekta faktury zostanie niezwłocznie sporządzona i przesłana Klientowi.
§ 6
Reklamacje
  1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy dostarczony towar jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem. W razie niezgodności Klient winien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę drogą mailową, adres: info@afryka.sklep.pl, jednak nie później niż w terminie 5-dni od dnia odbioru zamówionego towaru.
  2. W przypadku odbioru towaru poza siedzibą Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest bezwzględnie sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera (zgodnie z art. 545 § 2 K.C.). W sytuacji stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zawartości należy bezwzględnie w obecności kuriera sporządzić protokół (szkody spedycyjnej) ze szczególnym uwzględnieniem stanu opakowania i zabezpieczeń, stanu zawartości oraz kompletności zamówienia. Podstawą uwzględnienia reklamacji jakościowej bądź ilościowej jest poprawnie wypełniony protokół, sporządzony w chwili odbioru towaru w obecności kuriera.
  3. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego towaru w takim stanie w jakim został kupiony. Po uznaniu reklamacji towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Klienta w danych rejestracyjnych. W przypadku innego adresu wysyłkowego lub odbioru osobistego Klient zobowiązany jest powiadomić o tym Sprzedającego w dniu składania reklamacji, drogą mailową .
§ 7
Ochrona danych osobowych
  1. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. Brak podania danych lub podanie niepełnych danych wymaganych do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży w sklepie internetowym www.afryka.sklep.pl powodować będzie niemożność dokonania przez Klienta zakupów.
  2. Dokonując zakupu bądź rejestracji Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta.
  3. Powierzone Sprzedawcy dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Jeśli Klient wyrazi zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy   www.afrometalica.pl
  4. Klient ma prawo swobodnego wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych, co należy zgłosić drogą e-mailową .l
  5. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
 
§ 8
Postanowienia końcowe
  1. Oferta handlowa sklepu internetowego  o ile strony nie postanowią inaczej, ważna jest tylko na terenie Polski.
  2. Korzystanie ze sklepu internetowego  www.afrometalica.pl  oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy z uwagi na działanie siły wyższej, a w szczególności zakłóceń, ogólnego lub częściowego strajku, w tym w usługach pocztowych i spedycyjnych (przewozowych), powodzi, pożaru lub wojny.
  4. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje wynikające ze złego użytkowania produktów zakupionych w sklepie internetowym.  www.afrometalica.pl
  5. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za utratę danych klienta i związane z tym konsekwencje.
  6. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją zamówienia w sklepie internetowym www.afrometalica.pl strony rozstrzygać będą w drodze polubownej.
  7. W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw.
  

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu