Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty
Kontakt
  • Afrometalica
    NIP: 9231330682
  • E-mail:sklep@ptaki-metalowe.pl
  • Telefon604-400-622
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 15.00 ................................ Bank PKO BP 50102055581111119588600065

Zwroty

 


Odstąpienie od umowy, zwrot towaru
 
  1. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 roku, Klient dokonujący zakupu jako konsument, tj. osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego www.afryka.sklep.pl, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy.
  2. Zwrot towaru przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie, nie później jednak niż w terminie 10-dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Przesyłkę należy opatrzyć oznaczeniem „zwrot handlowy”.
  4. Zwrotowi nie podlegają produkty, które noszą ślady użytkowania, uszkodzone mechanicznie, produkt znakowany lub usługa - jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy koszt przesyłki zwrotu towaru na wskazany adres przez Sprzedawcę pokrywa Klient. Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru zostanie dokonany w terminie 14- dni od dnia zwrotu przez Klienta towaru na podane przez Klienta konto. W przypadku, gdy Klient zażądał wystawienia faktury, pieniądze zostaną zwrócone na konto w ciągu 14-dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę podpisanego dokumentu korekty na adres biura handlowego Afrometalica. Korekta faktury zostanie niezwłocznie sporządzona i przesłana Klientowi.

Reklamacje
  1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy dostarczony towar jest zgodny z potwierdzonym zamówieniem. W razie niezgodności Klient winien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę drogą mailową, adres: info@afryka.sklep.pl, jednak nie później niż w terminie 5-dni od dnia odbioru zamówionego towaru.
  2. W przypadku odbioru towaru poza siedzibą Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest bezwzględnie sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera (zgodnie z art. 545 § 2 K.C.). W sytuacji stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zawartości należy bezwzględnie w obecności kuriera sporządzić protokół (szkody spedycyjnej) ze szczególnym uwzględnieniem stanu opakowania i zabezpieczeń, stanu zawartości oraz kompletności zamówienia. Podstawą uwzględnienia reklamacji jakościowej bądź ilościowej jest poprawnie wypełniony protokół, sporządzony w chwili odbioru towaru w obecności kuriera.
  3. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego towaru w takim stanie w jakim został kupiony. Po uznaniu reklamacji towar zostanie wysłany na adres wskazany przez Klienta w danych rejestracyjnych. W przypadku innego adresu wysyłkowego lub odbioru osobistego Klient zobowiązany jest powiadomić o tym Sprzedającego w dniu składania reklamacji, drogą mailową info@afryka.sklep.pl

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu